2010-10-25

Nu kommer detta kanske att bli ett långt & tråkigt inlägg, men läs de eller skit i de. :)
Inte helt fel att vara ledig från skolan idag faktiskt, känns sjukt skönt. Ingen träning
ikväll heller, så idag blir det bara att ta det lugnt. Ska snart ta på mig kläder och dra
till min sjukgymnast och få akupunktur, inte det roligaste som finns.
Så fort Jennifer har slutat ska jag träffa henne i stan och sen vet jag inte riktigt vad
som händer. Jag vet bara att jag ska plugga och packa upp ikväll någon gång,
om jag nu orkar de.
Bilderna och allt de där som jag skulle lägga in också, kommer nog ikväll, hade inte tid
med de igår. Match i Hörby och sen var man i ih och kolla på handboll.
Men ska försöka att hinna med det ikväll.
Inlägget blev inte så långt som jag trodde. Men nu kommer snart mamma hem så jag
får nog fixa till lite här hemma.



Saknar sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0