cornelia suger

Tjenis!

Förlåt för dålig uppdatering idag. Jag som lova att det skulle bli bättre nu på lovet, men så blev det ju ikke. Men nu jävlar ska jag blogga.
Min syster kom in & hoppa på mig vid 7 tiden i morse, kan de bli bättre? -.- Hur som helst så gick jag upp någon timme senare. Hoppa in i duschen & sen gick jag ut med vovven. När det SPÖ REGNA? (Klapp på axlen) Sen började jag göra mig i ordning. Släkten skulle komma & fira mig & Minnea. Sen kom jennifer & cornelia. Sen stack vi & nu sitter jag hemma hos cornelia. Hon ska äta nu och sen ska vi sticka ut & vänta på jennifer så klart. haha.
Det va min dag lite kortfattat :)
Men nu ska jag försöka få tag på jennifer! Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0