sorrrry! :D

Hallå!

Jag vet om att jag inte har uppdaterat så bra idag. Men jag har faktiskt en ursäkt.
När jag kom hem från skolan så fick jag snabbt byta om & sen fick jag och Cajsa
SPRINGA till bussen, trodde att vi skulle dö. Tåget va lite försenat, men de va bara
bra, haha.
Vi kom iallafall fram till Helsingborg. Stack direkt till tandläkaren för att jag skulle få
något? vet inte riktigt vad. Men fick iallafall inte de, för den passa typ inte? haha.
Så ska dit imorgon igen (y)
Jag och Cajsa har skrattat så jäääävla mycket, helt sjukt. Men hon skrattat åt mig hela
tiden :( synd om mig.
Men vi kom hem till slut och nu sitter jag bara här. Ska hoppa in i duschen, så vi hörs när jag
är klar!


Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0