jennifer jennifer jennifer.. haha!

haha, måste bara bevisa ännu en gång att jennifer är fett yr!

- Jennifer: denice?<33
- Denice: jennifer? <3
- Jennifer: är du hos din mamma nu ?<3
- Denice: ja? :) <3
- Jennifer: ''min'' mobil, den rosa du vet. ligger den i din säng ?<33
- Denice: japp :D <3
- Jennifer: ÅH MITT HJÄRtA FYFAN!
- Denice: hahaha!
- Jennifer: SkRATTA INTE! :O <3
- Denice: hahah jo! Du är så jäkla yr! :d <3
- Jennifer: HAHAHA..kan man nig säga ;o <3
- Denice: ja! hahah <3
- Jennifer: asså du fattar inte hur jävla rädd jag var, min pappa bara '' ja de är ju kul för denice som får en helt ny mobil betald av sin kompis :) '' jag bara : '' -.- '' hahahaa<3
- Denice: hahahaah! <3
- Jennifer: sså svär skratta inte, jag har haft skitont i magen hela dagen ;o <3
- Denice: jag ville inte säga något, tänkte att du skulle få lite panik :d <3
- Jennifer: amen jag älskar dig ;o  vafan ditt sär. jag tänkte så i skolan '' men den kan ju inte vara hos denice, för då hade hon ringt mig direkt eller bett ngn anann säga de till mig;o '' MEN NÄÄÄ;o <3


Ja, hon är nog lite smått yr :) Jag kanske ska berätta allt som hände igår också lilla jennifer? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0