30 mars 2010

Hej bloggen!
Jag känner att jag har varit lite off idag, så tänkte slänga in ett inlägg nu. Dagen har bara varit så himla seg? Jag & jennifer bestämde oss för att lägga oss tidigt igår. Men så blev det ju inte. Somnade kanske vid halv två? & sen ringde ellens alarm vid 3. & då va vi helt pigga så vi kunde inte somna om. Vår klocka ringde sen vid fem & då var det bara att hoppa upp ur sängen. Tåget gick 7.15. haha, jag tror aldrig att vi har gnält & klagat så mycket som vi gjorde i stan. Men så kan det gå. Åkte hem vid ett & direkt när vi kom hem så slängde vi oss i sängen & somna direkt. Stack hem till jennifer vid fyra & bara tog det lugnt. Nu har jag kommit hem där ifrån. Sjukt trött, så ikväll ska jag lägga mig tidigt. Men nu får jag sluta skriva, hatar ju långa inlägg. 





Louise suger på att blogga & jag haaaaaaaaaatar henne mer & mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0