konfirmation

Nu kanske det är dags att göra ett litet inlägg. Har verkligen inte
hunnit idag. Detta kommer nog bli ett låångt inlägg, men det får
ni stå ut med! Vaknade lite sent idag. När jag kom upp åt jag snabbt,
tog min lilla cykel till mamma. Börja fixa till mig, hann bara platta halva
håret innan jennifer ringde och fråga ifall jag kunde sticka ner till
stan och fixa en sak, så jag snabba mig ner till stan när bara halva
håret va plattat, haha! Köpte de jag skulle och snabbt hem igen.
Sen kom jennifer och vi fixa de sista och sen snabbt iväg och köpa
en blomma och sen ännu snabbare iväg till kyrkan. Är lite stolt över
mig själv som inte somna, för det va riktigt drygt! aja, efter de
stack vi hem till cornelia. käka & snacka lite och sen stack vi ner till
stranden, jag jennifer, cornelia & maja! Efter någon timme så stack
jag hem och käka grillat, muuums! & nu sitter jag bara här
& är riktigt riktigt riktigt trött! Så nu ska jag bara kolla runt lite på bloggar
och sånt trams. Puss!


eftersom jag inte sitter vid min dator så har jag ikke några bilder, därför får de bli en på min vovve!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0