TRÖTT.

Detta är faktiskt helt sjukt, klockan är bara 20.45?! och jag är trött. haha!
Hade bara tänkt att blogga lite snabbt sen är det dags att lägga sig, så kanske
jag vila frisk tills imorgon.

Jag hade tänkt att börja tipsa om lite saker som jag tycker är bra eller som jag
har hört ska vara bra.
Så det är väl lika bra att börja med det idag? :)





- Först så tänkte jag bara visa skorna som jag fick
hem idag, söta va? Men är inte riktigt nöjd med dom
så funderar på att skicka tillbaks dom.







- Något som jag verkligen kan rekommendera är id bare minerals.
Huden känns hela tiden fräsch ut och det är lätt att på det att se jämt
ut. Jag kommer inte riktigt ihåg vad min kostade, men det kan ni kolla
upp ifall ni tänker köpa den. :)


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0