SNABBT INLÄGG.

Nu har jag inte riktigt tid för att blogga, men känner att jag måste göra det snabbt.
Precis kommit hem från matchen mot lugi. Har sjukt ont i rygggen och i benen, orkar
inte detta mer. Det hade varit så sjukt skönt att slippa alla skador. menmen..
Idag så har jag varit med Jennifer, hon kom och hämta mig vid skolan & sen så stack
vi hem till mig för att käka och hämta mina kläder. Sen så CYKLA vi hem till henne,
haha vi gnällde heela tiden för att vi frös.
Sen kom vi hem till henne och tig det lite lugnt bara. Sen stack vi till VV för att spela.

Nu tänkte jag kolla på Paradise hotel, ha det bra!

- Imorgon så tänkte jag tipsa om lite saker, för då har jag tid! :) -

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0