MMMMMMM.

Jag har inte något viktigt att ha som rubrik, haha.
Just nu sitter jag i sängen och kollar på tv.


För en timme sen så stack Saskia och Cajsa hem.
Vi kolla på handboll & hade så sjukt kul. HAHA. Älskar er!
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva så det är lika bra att att
jag slutar göra det. :)
Jag sa ju tidigare att jag skulle börja tipsa om saker.
Så nu kommer ett nytt tips! :)








OBH nordica vågtång.

Jag har faktiskt inte själv provat den men jag har hört att den ska vara riktigt bra.
Jag har funderat på att köpa, bli sjukt snyggt och det ser faktiskt naturligt ut.
Kostar ca 399 kr.

Nu tänkte jag kolla vidare på tv. ha det bra snyggingaaar! :)


puss

Kommentarer
Postat av: saskia

haha, jättemysig kväll flixxx!

älskar er <3

2010-01-21 @ 19:23:37
URL: http://savis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0