JAG ÄR SÄMST.

Som ni kanske ser så har jag inte bloggat på ett bra tag, men har inte riktigt haft ork till det.
Men nu ska jag försöka bli bättre. Nu har jag också en hel del att skriva, toppen! (y)

Under den tiden som jag har varit dålig på att blogga så har jag hunnit att vara i New York.
Det var så sjukt häftigt, kan verkligen rekommendera att åka dit om ni vill vara med om
något häftigt! Det blev ju en hel del shopping, såklart. Vi firade också nyår där, riktigt underbart.
På lovet hände inget speciellt, förutom New York då.
Men nu är det vanliga livet tillbaks. Skolan är som vanligt, träningen har kommit igång också.
Det är ju även ett nytt år. 2010! Cooolt! :)

Imorgon så börjar vi klockan 10, skönt! Efter skolan ska jag iväg & klippa mig och sen är det träning.

Nu är det plugg som gäller, tänkte va lite duktig nu början av terminen i alla fall & sen blir det tv.

puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0