FULLT UPP I HELGEN.

Jag har inte riktigt haft tid att blogga i helgen, men det är sånt som händer.
Så jag tänkte att jag kunde berätta snabbt hur den har varit.

Fredag: Jag var hemma från skolan då också eftersom jag inte var helt frisk. det va fett tråkigt.
Kollade på tvn heela dan. Vid fem tiden så gick jag hem till pappa eftersom vi skulle vara där i helgen.
Så jag tog de lugnt hela dan.

Lördag:
Då gick jag upp vid 9 tiden eftersom vi hade match mot Eslöv då.
Men det va lite senare på dan, så jag log det lugnt och sen gjorde jag mig iorgning
för matchen. Stack ut till vv vid två, kollade lite på handboll innan det var dags för
vår samling. Vi vann med 25-15 för er som ville veta. ;)
Efter matchen så stack jag hem. Käka, duscha och gjorde mig klar. Sen körde pappa
mig hem till Jennifer. Lite senare så kom Cornelia också. Vi kollade på en film och tog
det lugnt. Sen stack Cornelia hem.

Söndag: Jag och Jennifer gick upp vid halv 2.. svin trötta. Så idag har vi verkligen bara tagit det lugnt, vilket var riktigt skönt!
Kom hem för en stund sedan.
Hade tänkt att fixa lite saker nu, ha det bra.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0