26 JANUARI.

Jag har inte varit så bra på att uppdatera idag. Men har liksom inte haft tid. ;)
Så jag tänkte berätta lite kort om hur min dag har varit.

Började mad att jag försov mig nästan 1 timme, så kom nästan 2 timmar
sent till skolan. När jag väl kom till skolan så gjorde jag nästan ingenting.
Gick på lunch och sen efter det så hade vi idrott.
Efter det så slutade vi. Jag och Saskia stack först hem till mig och åt, sen
yra vi runder nere i stan. Till sist så hitta vi till soc bosse. ;)
Efter det så gick vi runder lite i stan och tog en fika, mysigt. :)
Nu sitter jag hemma och kollar lite på tv, ska snart göra annat.



Detta köpte jag idag, en väska och ett par glasögon. ;)


puss


Kommentarer
Postat av: saskia

våra galsögon är förjävla sexiga ;)

älskar dig denice! <3

2010-01-26 @ 18:59:00
URL: http://savis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0