20 februari

Det har inte varit så bra uppdatering idag som ni förstått. Men har inte riktigt haft tid att bogga idag. ;)
Jag stack ner till stan vid två tiden? För att mötte upp Jennifer, Cornelia och Rebecca. Vi stack till sub way för att käka. Efter de så gick vi i stan och.. dumma oss, haha! Efter de så stack vi hem till mig, spela kort och hade de sjukt kul! hahah, ni är för söta tjejer! :)
Dom stack för en liten stund sen och nu så ska jag snart äta. Sen ska jag bara fixa på rummet innan jag åker och sen ska jag kolla på tv. Ska bli skönt att bara ta det lugnt ikväll.



Bacca kräng (:


Ja cornelia, du har alltid varit lite speciell :)


Som sagt.. LITE speciell!


ingen kommentar..haha!



Puss ♥



Kommentarer
Postat av: cornelia

OMGGGGG denice.

vad är de för bild den där tredje?

hahha ajaja den andra med för den delen med<3

OMMMMMGGGG HAHAHA skojja :D

2010-02-20 @ 19:30:47
URL: http://nolife.blogg.se/
Postat av: rebecca

HAHAHAHHAA så jävla kul! :DD

tack så jätte mycket för dagen tjejer! (L)

2010-02-20 @ 20:40:58
URL: http://thisisrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0