Såååå synd om mig..


God morgon!

Som ni säkert förstår så är jag inte i skolan idag, är sjuk..
Kände mig inte så bra när jag vakna i morse så jag bestämde
mig för att stanna hemma idag.
Finns dock inte så mycket att göra när alla är i skolan?
Nu har jag iaf precis kollat runt på folks bloggar och kollat
på lite kläder. Nu kollar jag på tv och ska snart bädda ner
mig själv och tycka synd om mig. hihi.
Ikväll så blir det ingen träning, tråkigt.
Men ska iaf försöka göra klart de sista på mitt arbete. Men vi hörs
nog lite senare.





http://nlyscandinavia.scene7.com/is/image/nlyscandinavia/475128-0054?$productOverview2$

Denna söta klänningen är nästan ett måste till sommaren, right?
Skit söt!

Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0