miss B gästbloggar..

HEEEEEEEEJ ALLA SÖTA, MISS B HÄR! nej..det är faktiskt inte Denice som skriver ett inlägg, kan ni gissa vem ? ;) Avslöjas snart.. Iallafall så spelade vi match idag som Denice inte alls skrivit något om -.- Men vi vann iaf med 21-18, inte så jättebra med helt okej. Vi eller jag lyssnar musik & Denice ligger i min säng & asflabbar åt min guldfläck i taket.. HAHAHA! ni fattar inte. Ska snart sticka till IH och kolla när P-95 spelar match, så förmodligen så lägger Denice upp mer inlägg ikv..Ni får ha det så bra era snuttegullungar ;)
Btw vem kan "miss B" vara? det är ingen mindre än *dumdumdum* (trumvirvel) -->
http://thisisrebecca.blogg.se/ rebecca svensson som underhöll er. Men ha det bra, pussssssssssss.


gammal bild, 2 år sen.. =) (denice kommer döda mig) :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0