Min söndag kommer bli underbar..



Som ni ser så har jag en hel del att göra idag. Underbart! Förs så ska jag ju packa upp allt detta?
Vilket jag inte riktigt känner för, men måste ju göras. Sen så ska jag städa upp på mitt rum, som
ser likadant ut, om inte värre. Sen ska jag ju hinna plugga också? Bättre söndag kan man ju inte få?

Imorgon ska man iallafall tillbaks till skolan, ganska skönt faktiskt. Men denna veckan kommer inte bli
rolig. Men de får man ju ta. Imorgon ska jag till tandläkaren vid halv 2, tror jag? Och ta av tandställningen!!!!
Jag är såååå lycklig :D Men de kommer ju inte va så fint då, har ju en hel del klar att fixa med mina tänder.
Hade jag aldrig varit med om den lilla olyckan så hade jag aldrig behövt att ha tandställning.  Aja, nu ska den
av snart!
Men nu måste jag få undan allt på rummet, så vi hörs lite senare.

Puss ♥



Kommentarer
Postat av: jennifer

vadå, vad har hänt med dina tänder? ;d

2010-02-28 @ 20:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0