HEJJJJJ! :D

Jag vet, jag har inte uppdaterat så bra idag, men har liskom inte hunnit.
Skolan idag va rätt chill, spelade kort typ hela dan. Efter skolan så åkte jag
hem till michelle, gick ut med hennes hund och sen så packa hon. Efter det
så åkte vi hem till mig. För jag skulle iväg och träna. Träna i typ 25 minuter?
Inte så lönt, menmen.. synd om lilla jennifer,´, uuussshhh!
Efter träningen stanna jag kvar en liten stund och kolla på 93 matchen.
Sen stack jag hem, duscha fixa mig...ja ni fattar.
Sen nu så sitter jag hemma hos saskia med alla mina brudar, ÄLSKAR DOM!
Så söta, när jag kom hit så a maten och allt klart, gulligt!
nu så har vi bara spelat kort och tagit de lugnt.
Nu orkar jag inte blogga mer, gillar inte långa inlägg heller..Men så får de va
idag.. ;)
Kommer inte bli så bra uppdatering idag, men vi hörs kanske senare!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0