Halllå! ♥

För det första så blev det inget bloggande igår eftersom blogg.se strula, som vanligt..

Idag så har jag inte varit i skolan, ganska skönt. Skule åka till tandläkaren i helsingborg
kl 10. Tog ca en timme.
Sen så gick jag till stationen, såg att mitttåg va försentat. Så jag orkade inte
stå där och bara vänta? Tågen är liksom allltid försenade.
Så jag gick en runa i stan och kollade lite. Handlade inget speciellt. Så jag orkar
inte fota och lägga in det. Kanske ikväll isf.
När jag kom hem käka jag lite och nu sitter jag här och tar de lugnt. Ganska skönt.
Ingen träning ikväll, så vet inte riktigt vad som hände.
Men nu orkar jag inte blogga mer. vi hörs!




puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0