Gog morgon, eller nästan iaf.

Hallå bloggen!

Nu har jag kommit hem och jag har precis duschat.
Hade verkligen sjukt kul igår..eller ja inatt också :)
Är fett trött.. Somnade vid 8 tiden i morse och sen så
gick vi upp vid 3. Saskia började med att fixa hennes hår.
Vi skulle ju färga hennes hår igår men ja, det gick inte så
bra. ;)
haha. Vi gjorde oss klara, käka frukost och sen skulle saskia
hem till hennes pappa för att passa hennes syster, michelle
skulle ta bussen hem & då gick jag också hem.
Nu ska jag snart hem till pappa.
Så vi hörs nog när jag kommer dit!


Eftersom jag knappt har några bilder, så fick det bli en
bild på mig och jennifer! älskar dig hjärtat!


Puss

Kommentarer
Postat av: jennifer

jag älskar min denice

2010-02-14 @ 14:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0