FYRA dagar kvar

Du är det bara fyra dagar kvar! Men börjar bli lite orolig över om planet
verkligen kommer lyfta? & vi hade ju tänkt att ta tåget till flygplatsen, men
hur ska det gå när tågen säkert kommer bli inställda? Så om det är någon
som kan göra mig en tjänst, se till så att snön försvinner!
Hur som helst, hur mår ni? :) Äntligen så börjar jag bli lite frisk iallafall.
Ska ju till skolan imorgon, annars får jag inte åka till center syd med jennifer
& då kommer hon få ett litet utbrott & de vill vi ju inte :)
På lördag är de cup i vinslöv, för er som inte har något bättre för er kan ju
åka dit? :)
& en sak till, jag är fett avis på michelle. Hon har haft ett möte med vår lärare
& de kom fram till att michelle bara ska va i skolan TRE DAGAR I VECKAN?!
Jag tror att jag ska ta ett snack med vår lärare, haha! När jag sa de till mamma
& undra om hon tyckte att jag också skulle ha de så, så kollade hon på mig som
om jag kom från mars..Så får nog ha lite bättre närvaro först.
Nu ska jag kolla lite på tv, så hörs vi imorgon!



Eftersom jag inte har så många bilder på
denna datorn så fick de bli en bild på kusin
och syster. :)

Puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0