ÄNTLIGEN EN HEEEADER!

Nu har cajsa fixat så att jag har en header, visst blev de snyggt? ;)

En sak till, för er som undar så är det något fel med jennifer, hon tänker
sig inte riktig för innan hon gör saker, men det får vi leva med. Alla kan ju
inte va smarta bara för att jag är det? haha! ;)
& ännu en sak, Om någon vet vem som har tagit jennifers handbolls
skor, så lämna tillbaks dom, okej?!

Nu sitter jag här & håller på att dööö! Hittar inte näsdropparna, så förmodligen
kommer jag inte leva imorgon...
Aja..Ska försöka hitta dom snart & sen ska jag nanna kudden, vill ju bli frisk snart!


Puss ♥


Kommentarer
Postat av: jennifer

gör jag ju fan visst ;o va bara denna gången. AHAHHA.



OCH JA MINA HANDBOLLSSKOR TACK? :O<3

2010-02-16 @ 21:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0