ååååh, hatar snön!

Är verkligen sjukt trött på all snö just nu? Jag och jennifer kom iallafal hem från centan.
Imorgon blir de ingen cup eftersom vädret här ska bli helt cp. Nu när jag skulle följa jennifer
till bussen för en liten stund sen så kom de hagel? Så våra tränare bästämda att vi stannar
hemma. " vi måste tänka på säkerheten först och främst " Jag och jennifer va sjuuuukt taggade!
Men men..Jag och jennifer handla inget speciellt på cantan. Skratta sjukt mycket gjorde vi iallafall.

Imorgon ska jag va med jennifer på dan och sen vet jag inte vad som händer. ;)
Rebecca fyller 15 imorgon, så grattis till henne! :)





Puss ♥


Kommentarer
Postat av: michelle

jaha, så du ska va med jennifer nu?

när vi skulle sova...

sjysst!

2010-02-20 @ 10:35:50
URL: http://tredjeeemars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0