6 dagar kvar..

Kan inte fatta att det bara är 6 dagar kvar till jag åker till LONDON!
Det är ju helt sjukt? längtar så sjukt mycket.
Iallafall..Dagen idag har faktiskt varit helt okej, fast att jag har varit sjuk.
Som sagt så ringde saskia mig förut, vi bestämde ju att vi skulle gå
ner på stan och ta en fika, kände att jag behövde komma ut lite när jag har
suttit inne i 2 dagar..Jag vet inte hur mycket hon klaga över att hon hade ont
i munnen..haha! Lite kul faktiskt (a)
Vi fikade iallafall inne på maddes..mysigt mysigt. När vi skulle gå hem så
gick vi inom "håkansson" & där hitta jag ett par skor, skit snygga faktiskt.
Provade dom och blev helt kär..& nu är dom mina. Lägger in en bild på dom
lite senare, men nu orkar jag verkligen inte.
Ska försöka dricka lite te ( HATAR TE)
Men det ska ju vara bra för halsen? Så får försöka dricka lite iallafall. :)
Men vi hörs sen!

Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0