m

hejsan!
Känns som om det va ett år sen jag blogga sist. Men har inte riktigt lust för det. Funderar på om jag ska lägga ner bloggen snart? Jag börjar snart bli lika dålig som louise, eller nej förresten, det går inte!
Men hur som helst så tänkte jag faktiskt slänga in ett inlägg igår när jag kom hem. Men datorn funkade inte som den brukar då. Så nu slänger jag inte ett ist.
Idag händer inget speciellt. Tänkte städa lite på mitt rum så att jag hittar sladden som jag har mellan mobilen & datorn. Så kan jag lägga in några bilder kanske? Men får se hur det blir med det. Jag ska träffa jennifer lite senare & sen ska vi förmodligen bara ta det lugnt. Lägga oss tidigt ikväll för imorgon åker vi till danmaaaaark. Nice! Kan det bli ett bättre slut på detta lov? Nix pix. Nu ska jag sluta skriva. vi hörs!





Kommentarer
Postat av: cajsa

är det vår vägtext? hahaha :D

LOVEU! (L)

2010-04-04 @ 00:09:06
URL: http://esplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0