cornelia bloggar

tjenixen!
idag har vatt med dh. vi stack till väla. vi gick in på kappAlh för dh hade presentkort på 300 kr där och hon var sur som en citron för dom bara hade skitkläder. så vi stack och åt pizza, men hon gick fortfarande och klaga på dom kläderna så vi gick in där typ 5 gånger och sista gången så hitta hon en borste och ett par örhängen och en födelsedagspresent till mig(jag vet inte vad det är) host..
sen stack vi hem och vi har precis spelat kort. denice vann 2gånger och sen klassa jag ut henne i finns i sjön mohahahahahaha.
nu ska jag umgås medmin kära kollega denice

ccorneliaa


köpte en ny sommarhatt. visst är den snygg?


vi åt inte mc donalds utan köpte drickan där.


här kränger jag pizzzzzzzzzza

jag ska flytta hemifrån :D:D:DD:D::D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0