blöö..

27 APRIL

Idag så har inget speciellt hänt, men tänkte ändå skriva om idag. Var ju och klippte mig tidigare. Och sen var jag vara ute och gick en runde, kan inte springa eftersom jag har problem med benhinnorna. Men hur som helst så kom jag på att jag inte vet var min cykel är, haha det händer faktiskt ganska ofta. Men kom på till sist att jag hade den hos mamma så jag stack dit för att hämta den. Men nej, det är ju någon liten zigenar idiot snorunge bög har stulit den, haha tredje gången min cykel blir stulen nu. Men skit i de.
Har ju precis målat klart mitt snygga skåp som jag tänkte ha smink i sen. Ska snart gå & lägga mig faktiskt, sjuuukt trött.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0