dags igen! 26 oktober







Nu tänker jag vara duktig och börja blogga igen.
Tänker skriva lite om vad jag gör på dagarna och lägga in
lite bilder. :)

Första dagen på lovet, nice! Har dock inte gjirt så mycket. Va snäll och passa syster i någon timme
tidigare idag eftersom hon inte va på dagis. Sen stack jag ner till stan med mamma eftersom jag
skulle kolla på byxor och annat. Köpte två par & ett läppglans. Min cykel blev ju stulen förra veckan..
& vem tror ni hitta den idag? jo jag. Så nu har jag min cykel igen!

Imorgon ska man till helsingborg med Cajsa, ska först till tandläkaren och sen sak vi gå i stan lite, mysigt.

Men nu ska jag kolla lite på tv.

puss




Bild sen SM i helgen. Steg 3, här kommer vi!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0