. 30 OKTOBER

trött som satan, för er som ville veta :)

Blev inte att jag skrev något mer igår eftersom vi fick springa till bussen för att komam i
tid till träningen. Efter träningen stack vi hem till jennifer för att äta och göra oss klara,
sen stack vi ner till stan vid tio tiden för att kolla läget, det va ganska dött där så vi stack
hem till mig. Kollade lite på tv och chilla lite.

Idag så vakna vi vid halv elva, skönt. Men liiiite pinsamt var det när Jennifer sa att jag hade snackat
i sömne, tydligen så hade jag sagt " MEN TA PENNAN" & Jennifer blev ju helt rädd. haha! Jag vet om att
jag är normal.
Men nu har Jennifer stuckit ner till stan för att han skulle möta upp Rebecca.
Nu ska jag snart göra mig klar & sen ska jag höra av mig till Cajsa.

puss


Jennifer, my baby (LL)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0